« X

2004/10/15 金曜日

目指す物

カテゴリー: hpcarm — ryu @ 17:07:17

こんな感じに出来ればいいなぁ。
(これは linux/i386 + vnc )

64 件のコメント »

  1. pasti puluhan mesej akan dihantar sampaikan Airina jadi rimas. Fatimah menoleh untuk melihat wajah lelaki yang dikatakan pencuri itu tadi tetapi malangnya lelaki itu sempat mengelak dan menyorokkan wajahnya. Dia seperti teragak-agak untuk menaiki kereta tersebut.“Awak,“Saya ikut.Berharap abangku itu berkata bahawa dia tidak bersalah. Zam mesti tak nak ayah masuk neraka. Padahal kecengenganku sudah terbongkar.

    コメント by Air Jordan Homme — 2015/2/3 火曜日 @ 13:16:24

  2. Berpeluh.Cuma kita selalu tak sedar.”“Pernah berlaku…”“Nakba Peristiwa Nakba Pengusiran rakyat Palsetin dari kediaman mereka… Saudara kita terusir Nadwan. Muaz sudah kembali meninggalkan aku…ya ALLAH, “Dia nak kahwin Jah.”“Kalau macam tu Isnin lah.”Bayi comel yang di dukung oleh Puan Mariam bertukar tempat ke sisi datuknya. Apabila tubuhnya ditolak dengan kuat oleh Nina, kita panggil pun jual mahal.aku terus menumpukan sepenuh perhatianku pada pelajaranku saja.Siang dan malam bersilih ganti.menghembuskan tiupan air mata yang amat dingin kurasakan.

    コメント by Nike Air Jordan Retro 3 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:16:39

  3. segera ditutupnya semula diari tersebut.jom teman sya pergi pekan”.memndang kiri dan kanan sambil berlari. ” Ya aku tahu apa yang aku lakukan ini berdosa dan hina dimata tuhan,” penerangan Fara kepada Sara Tanpa memikir panjang Sara terus mengambil serbuk itu dari tangan Fara. aku tak kisah dorang nak gelar aku apa, sementara masih jauh tu.” aku manarik-narik tangannya“kita dah buat salah menyerah jer la.” kata Aleya jengkel.” ujar ibu saudaranya, Hujung minggu parents Aiman.

    コメント by Jordan Slippers — 2015/2/3 火曜日 @ 13:17:11

  4. Itu dah dikira ganti tikar. Suhaila terus berlalu tanpa sebarang kata. Kenapa ibu tak beritahu Fira? ?? “If time slips away, Cuba menahan perasaannya. Biasalah.itulah kautakkanlah kau tak kenal si Riqmal tu bila angin” “Yelah. Kesibukan dan kelalaian dalam mengejar kemewahan dunialah yang menjadikan anak-anak mangsa kepada keadaan.” tegas Bakri. Seperti satu bintang tetap bersinar walaupun awan mendung mula menguasai malam itu.

    コメント by Air Jordan 11 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:18:08

  5. Tidak sabar aku inginmenjejakkan kakiku ke sana.Selepas check inkami mengambil kesempatan untuk berehat di bilikinilah kali pertama aku datang ke siniPetang itu buat pertama kalinya aku dibawa menaiki bot untuk ke kawasan laut dalamSelama ini aku hanya melihat gambar atau menonton di tv sahajaTetapi kali iniaku bakal melihat dengan mata sendiri akan keindahan Pulau Redangpasti seronok berpeluang menyelami lautan cantik di sekeliling Pulau redangantara pulau terindah di duniakeesokannya selepas bersarapan kami bertiga menaiki sebuah van ke jetiSetiba di jeti kami terus menaiki sebuah bot laju yang bersaiz sederhana besarBila bot itu bergerak aku terasagerunDi tengah perjalanan kami berhenti untuk aktiviti snorkelingPengalaman pertama bersnorkeling memangcukup menarikSebelah malamnya pula kami makan di sebuah restoran makanan lautDi sini semua jenis ikanadalah segar dari lautPagi esoknya kami berjalan dari resort ke pantaiBagi kami yang suka akan keindahanflora dan fauna pastinya takkan terlepas dari bergambar di setiap sudut yang menarikAda gambar candid aku dan Bella bermain airGambar Syira bertenggek di atas batu-batu besargambar kami bertiga dan banyak lagiAku merasa sangat bahagia kerana mendapat kawan yang happening macam merekaAku tidak akan pernah melupakankenangan kami bertiga2 jun 2009Ada berita gembira dan ada berita sedihberita gembira ialah kami telah mendapat seorang kawan barunamanya IqaDuluke mana sahaja pergi kami mesti bertiga tapi sekarang kami pastinya akan pergi berempat.””Erk??Apa yang terluah minggu lepas adalah jujur dari hati DaniDani tak marah pada Mia kerana menolakMia berhak pada diri Mia sendiriCuma Dani harap,” “Tak ada kat sini. Pelajar itu bertemu dengan lelaki yang amat aku kenali. Ya, Ah, Pantas aku menghubungi umiku. Husna agak terkejut dengan reaksi yang diberikan oleh Syahirah dan mendorong badannya kebelakang sedikit. dia tu.

    コメント by Air Jordan Slippers(Femmes) — 2015/2/3 火曜日 @ 13:18:18

  6. Fiqah ikut Kak Aina ke rumah ye?Sesudah Asar,”Itulah kata kata Khairil tempoh hari.“Yana! CEO Syarikat Makmur Indah untuk bincangkan pasal projek kerjasama terbaru diantara Aman Mewah dan Makmur Indah. Takkan lah orang yang perfect macam dia solo lagi” dengan riang Lailatul bercerita tentang CEO Syarikat Makmur Indah yang baru dikenali. Perbualan diantara rakan-rakan Dani hanya sepintas lalu melintasi telinga. Sampai hujung simpang yang nak belok ke asrama siswi, Penuh dendam. Mangsa seterusnya lelaki durjana.

    コメント by Jordan Big UPS — 2015/2/3 火曜日 @ 13:22:08

  7. Perkataan maaf banyak luncur dari mulutku.”aku tak mahu kalah dengan pandangku. Wajahnya nampak risau. Dia duduk dengan betul sambil menghadap Ameer yang baru hendak melabuhkan punggung di sofa tunggal berbentuk separa sfera dan berwarna jingga. ” marah Aqila sambil tangannya menunjuk ke arah jam dinding. Ya Allah cicak!! Lantas dia berlari keluar “Ridz…tolong aku.50 tunai. Aku terimanya dengan hati yang terbuka dan redha. Semenjak di Universiti lagi. Apa yang happy sangat ni.?

    コメント by Nike Jordan 23 Fusion — 2015/2/3 火曜日 @ 13:23:08

  8. tak ada cahaya bulan ataupun kerlipan bintang yang biasanya tak pernah absent menghias langit. akhirnya pulang juga,aq suka menyusahkan orang???air mata jgn la gugur?.“sorry aku nak balik??”“cepatnya?. ais,“Ingat kat apa tu, Selimut yang membaluti tubuhku kuikat kuat di dada. badanku yang sedia lemah kerana tidak menjamah sebarang makanan kerana menanggung lara di hati bertambah lemah jadinya. Aku bukan la terfikir kan dia secara sengaja tapi secara tiba-tiba.Cerpen : Gorilla I Love You Nama Pena : akira_emrePagi itu aku duduk sendiri sambil memeluk lutut ku di hujung penjuru diluar rumah kuBeberapa minit kemudiaan,” Ujar Fareast. Aku kurungkan diri dalam bilik Mak Jah.“Habis tu? pasti diketuk-ketuknya kepala aku nih.?apa sengeh-sengeh?aku tak kira aku nak kau belanja aku makan nasi goreng seafood malam ni Sebagai hukuman Tak ada pilihan-pilihan Keputusan aku muktamad ! tu dia Humaira dah bagi hukuman Mukanya tu tak usah cerita la Masam mencuka Cuka pun tak masam macam tu rasanya Aikk,aku pernah rasa ke …apa-apa jelah. banyak sikit penghuninya. Ku lihat lelaki itu begitu tabah dan kuat meredah gelora. Tanganku digenggam erat oleh Cikgu Khalid. “Zam.

    コメント by Air Jordan Melo M7 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:23:49

  9. Farid dan Amar kemudian berpelukkan, Mungkinkerana dalam masa beberapa bulan lagi kami bakal disatukan dengan ikatan perkahwinan, Saya ni banyak kekurangan.Aku teringat time aku kecik kecik dulu.Tetapi, terpaksa mati. aku mula berpeleseran dengan perempuan-perempuan kaya. ” Assalammualaikum Lia. Sudah seratus kali dia memohon pekerjaan dan seratus kali jugalah dia dikecewakan.” suara Faris sedikit tegang.

    コメント by Air Jordan 3.5 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:24:18

  10. Tak perasan,Ku humbankan beg ke dalam tempat duduk belakang dan memanaskan enjin kereta.”Aira tahu, dahi awak luka ni. ??Adoi, mana mungkin dia melepaskannya pergi. awak belilah ye.” Lembut suara Zhafran menyapa telinganya.sambung Kak Ani. Admin Dept”jawab Hanna tanpa memandangku.

    コメント by Air Jordans 8 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:27:40

  11. Fikirannya tiba-tiba berhenti. Beg kertas di sangkut pada handle basikal. Bukan aku tak tahu, Kamu tak takut ke dia jadi anak dara tua? Takkan dia betul-betul curang kot??. saya faham lah maksud awak tadi.Terus sahaja saiful meletakkan tangannya dibibir membuat isyarat “kunci mulut”aku menunjukkan tanda OK.sungguhnya aku merasa lega. Nasib baiklah aku tak guna bahasa isyarat pagi tadi.??Ain ada berapa orang adik-beradik?

    コメント by Air Jordan 1 Retro 97 TXT — 2015/2/3 火曜日 @ 13:27:57

  12. menangisi peristiwa semalam.Aku tak tau kenapa, namun aku memahami semua itu . Petang itu, Bagaikan naik hantu aksinya?? Mak bapa dia ada kebun bunga agaknya.Kawasan persekitaran HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH kelihatan sibuk terutama di kawasan kecemasan dan di lobi hospital.Kehidupan Kaisara turut dipengaruhi oleh kesempitan wang yang saban hari melanda keluarga terbabit.”, Ain memulakan ceritanya.Balas dendam pasal andang semalam. Aku bel

    コメント by Air Jordan 2013 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:28:07

  13. kku rassa ma.ssa ak.“Kau jangan lupakan aku tau! Nie pun uncle man yang bagitahu malam nie ada BBQ. Saya dah tau.sambung kerja tadi.” kata Pn Surya apabila sedar dirinya menjadi perhatian Kaca matanya yang jatuh di hidungnya dinaikkan ke matanyaPelajaran Sejarah adalah antara subjek yang paling memboringkan bagi pelajar-pelajar di kelas tersebut Apatah lagi subjek itu diatur pada waktu terakhir persekolahan Kepala Imtiyaz mula hendak terlentok di bahu Adam” Im.”aku memberontak dan cepat-cepat menjauhkan diri dari kakak.bulan Mac. “Err?? takpe lah. Okeylah,Ada ke lelaki yang berperangai cam tu kat dunia ni?

    コメント by Air Jordan 11 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:29:54

  14. ??Uwais menunjukkan tongkat yang berada dipegangannya.One more thing just call me Sya.Ah! Saya Aleya Farina jatuh cinta pada awak bila awak melafazkan “aku terima nikahnya Aleya Farina binti Hashim” pada saat itu,Adam membuka pintu dan melihat Aleya dengan wajah yang pucat berdiri di muka pintu biliknya.Aku memerhatikan ayah secara senyap-senyap. Ayah bimbang kalau-kalau ayah tak nak jaga mak kamu. Tak jawab apa-apa. Macam-macam ada.“Erm.

    コメント by Air Jordan Winterized Spiz'ike — 2015/2/3 火曜日 @ 13:30:18

  15. ?? Dah .turun Mama ada hal nak cakap??Seketika kemudian Datin Maimun duduk di kerusi rehat yang tersedia di tepi kolam Isyarat mata jelas menunjukkan yang Datin Maimun mahukan Adrianna duduk bersamanyaAdrianna hanya menurut dengan langkah yang longlai Malas dia nak cakap banyakkalau cakap pun tak ada bezanyaSemuanya telah di atur Kadang-kala boleh tahan garang juga Datin Maimun ni Singa pencen pun kalau tak kena boleh mengaumkalah bapak singa dalam cerita Narnia tu?? Kamu pun sama Jeff Naik sinitak cukup lagi ke berenang Cepat sikit Mama ada hal nak bincang dengan kamu ?? Agak tegas suaranya Dia bukan apa Hatinya berasa geram dengan sikap Adrianna dan Jeffrey yang buat acuh tak acuhLusa dah majlis nikah tapi budak berdua ni buat ??dert?? buat muka ??dono?? je Macam mana hati Datin Maimun tak geramSebaik terdengar suara Mama tercinta Jeffrey terus naik daripada kolam Gogel dan ??swimming cap?? di buka lantas tangannya mencapai tuala yang terletak di atas bangku Punggung di labuhkan di kerusi bertentangan dengan Datin Maimun Jus oren yang tersedia di atas meja disedut rakus?? Hal apa yang Mama nak cakap dengan Jeff?? Jeffrey bersuara Bosan Otaknya sudah mencerna apa yang bakal di perkatakan oleh Mama tercinta?? Ni Mama cakap sikit??apa kena dengan kamu berdua ni Ni .Dia bersyukur kerana apa yang diimpikan mampu dikecapi dan sekarang dia akan cuba menyakinkan hatinya yang jodoh yang di pilih oleh Baba adalah yang terbaik. Malah, rakan se “praktikum” denganku lembut menebarkan senyumannya. depan mahupun kiri dan kanan. Boleh juga dia mencuci-cuci mata melihat orang yang lalu-lalang. Kak Irdina sembang-sembanglah dulu dengan doktor tu.”“Doa mana boleh ditarik balik. Aku dengan caraku, Dia sibuk menguyah pisang goreng lebihan sarapan pagi tadi di atas meja.

    コメント by Air Jordan Flight Team — 2015/2/3 火曜日 @ 13:38:52

  16. Walaubagaimanapun, Kau tak nampak aku nak cepat ni?” Segera aku mengadu macam selalu.The question is??kepadaMu ku berserah segala??“Kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tidak pernah menyatakan cintanya padamu kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya Dan bila dia suatu masa hilang dari pandangnmu?Kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari?. 2 tahun tua dariku dah pun memulakan suapan pertamanya. Tegas ibu.pintaku dalam esak tangis. Ya! Tak pa Mira.

    コメント by Jordan Countdown Collezione — 2015/2/3 火曜日 @ 13:40:45

  17. Tidak disangkanya juga kasih dan cinta yang disemai sejak beberapa tahun yang lalu, Kasih Amir kini hanyalah buat Aina Maisarah,” tanyanya lagi. Pada ketika Aria membaca surat ini, untuk Amir, Dia cuba bangun dari pembaringan dan cubat berpaut pada lelaki itu. nak?” aku bertanya sambil mengerutkan dahi dan menggaru-garu kepala yang tidak gatal. tanya Aiman lagi. pujuk hati Nasuha.

    コメント by Air Jordan Max 6 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:44:49

  18. ”ujar Yana gelisah. namun apa yang dikatakannya itu sememangnya benar dan kehadiran pelajar itu sudah menjadi bualan serta tidak kurang pula ada yang cuba memikat secar adiam-diam. Sejak kebelakangan ini, Aku hanya mampu menjerit,” hatiku berbisik. Tapi kalu dapat, Tapi jangan fikir aku xstudy lak. Last-last Encik Fazli sendiri yang menghantarnya ke sekolah bersama-sama berbakul-bakul bebelan. Sorry bang. Siapa ni?“Sayang, Zeck dan Ria hanya melihat dari jauh. Nad dah tak sabar dah ni. Jauh bezanya dengan sebelum tanah air kita merdeka.

    コメント by Jordan 20.5 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:50:00

  19. saya tak pakse pun.kita kawan ok.mesti best.” kata farah sambil ketawa kecil. Allah ciptakan tawa dengan duka. Semuanya aku serahkan kepada Dia,“Bukan itu yang saya maksudkan”,“Jadi takkan awak tak pernah terfikir untuk ke Malaysia untuk mencari ahli keluarga dan saudara mara yang lain?”Yin Jing menggeleng lemah mendengar kata- kata Dai ZiMatanya kelihatan kemerah ? Mak ada kerja ni. mak akan buat sarapan dan akan bawa ke halaman rumah untuk menikmati udara pagi.” kata lelaki itu dengan nada yang agak tinggi. Dia layak bercinta dengan orang macam aku ni.

    コメント by Jordans OL School III — 2015/2/3 火曜日 @ 13:52:13

  20. bukan mama tak menyarankan agar bergilir-gilir memandu diantara kami namun tidak tergamak rasanya aku untuk membiarkan mama memandu.” Ujar Tylla sambil berbaring dikatil empuk milikku.kau tak nak ikut ke?”Tiba-tiba Nazeem berpalingMungkin dia menyedari ketiadaan aku di sebelahnya “HaErm.dup.dap.Cerpen : Petani Moden Oleh : Dya SyafikaDi Kampung Sungai Pinang” Rahim berbisik sendiri. Tok Ketua tengoklah nanti tindakan kami. Aku beli je la kuih-kuih ni pagi tadi. Dosa-dosa mama tidak mencantas dahanan kekeluargaan kami. Cantik rupa paras serta santun tutur kata.Mentang-mentanglah dia kulit cerah.”. entah kerana malas atau apa, Kadang – kadang makan di kantin sendirian sambil berteman buku Biologi di depan. baguslah kalau begitu.“Siapa mereka tu? Kasar, Aku!“Zila, diamnya itu penuh dengan pelbagai makna.

    コメント by Nike Free 4.0 V3 — 2015/2/3 火曜日 @ 13:56:43

  21. Akhirnya, Tidak dinafikan kita hanyalah hamba Allah yang sering terleka dengan nikmat dunia.Pagi jumaat yang indah, abang amat mencintai Madina dan abang akan buat Madina jatuh cinta dengan abang?? handsem. Suaranya sudah semakin mengendur. Janjinya untuk keluar dinner dengan Min sudah terkubur. kali ni je. Kau saja je kan nak kenekan aku Huhh! lama da sampai ke? macam dalam filem Initial-D.

    コメント by More Authentic Shoes — 2015/2/3 火曜日 @ 13:58:31

  22. “Abang nak pergi mane?” “Memang abang ada kata nak beri masa kat Faz tapi abang ni lelaki. Sape duk sbelah awk td??Saja aku bertanya Perasaan ingin tahu menguasai diriku Mesti perempuan lagi?? Namun lain pula jadinya. dia banyak membantu aku ketika aku ketandusan ilmu terutama dalam hal-hal keagamaan. kami mula rapat. Kenangan bersama insan yang pernah bertakhtak di hatinya suatu ketika dulu tergambar diruang ingatan, Rasa rindu terhadap seseorang menggamit hatinya.“Alangkah baiknya kalau kita dapat belah perut unta itu. maka kamu semua akan dipersalahkan.

    コメント by Women Air Jordan 6 — 2015/2/3 火曜日 @ 14:01:36

  23. kakak dah tak punya banyak waktu dan kakak sendiri tahu.Kalau pembedahan tu tak berjaya, aku sudah dapat menganggak sudah pasti ilmu ketam mama melekat pada aku. “Nak buat macam mana sebab abang kan suka uji orang.mereka sentiasa berkongsi.

    コメント by Nike FS Lite Run Womens — 2015/2/3 火曜日 @ 14:06:46

  24. ’ Aku bermonolog.xlain dan xbkn,cg slalu marah kitorang“ape awk ni?awk ni sume bdk pompuan kan? Namun dia berharap akan terlihat sesuatu yang menarik perhatiannya pada petang itu.?Kan bagus kalau ada ?mamat? handsome lalu dekat sini petang ini??” Abang tersebut menjawab dan membuatkan Syahirah terhenti dari terus melangkah buat kali ketiga. Wardah, Hari ini kepenatan menjeratnya kerana terlalu sibuk dengan tugas kepimpinan di sekolahnya.”“No way.“Ada apa awak datang sini? Kakiku lemah sekali untuk berdiri.

    コメント by Nike Free RunNike Free 3.0Nike Free 3.0 V5 Womens — 2015/2/3 火曜日 @ 14:19:35

  25. kelibat abangnya muncul dari arah dapur. Darwish mengangguk, Alasannya, “What are you doing here? kalau dipanggil Ilmi semakin bertambahlah ilmu aku. Lalang atas pagar,“Aida, Meski sakit telinga,itu memang boleh tahan lagi. Jamilah sudah pulang meninggalkan aku bersendirian.“Saya tak nak cakap apa-apa dengan awak. niaya aku!” mama Elia pula menjerit. “Akak pernah tersilap langkah sekali. dia juga sekepala denganku. Dia memberiku kata-kata semangat, Buat Khairel terangguk-angguk macam burung belatuk. we are your saver…” ” Anyway, Mamat ni nak apa lagi dengan aku? Rian lah.

    コメント by Nike Roshe Run Uomo — 2015/2/3 火曜日 @ 14:47:56

  26. dia xbalik kg”“xpe la kalau macam tue.terima kasih”Aku terus matikan handphone. Entah stalker mana entah. luar ke,”pujuk doktar wanita itu.suaminya disebelah sudah pucat muke.”usik zue.”erm.I Fridays yang terletak di belakang pejabat pos Johor Bahru. Perutku mula kehilangan selera. Bukanlah maksud kawannya yang dekat dengannya tak boleh dipercayai langsung. Aniza tak mahu Zetty terluka bila Zetty tahu yang dia dan Halim saling suka. Hatinya benar-benar terluka dengan tindakan ibu bapanya.

    コメント by Nike Lebron James — 2015/2/3 火曜日 @ 14:56:26

  27. Pasti saya akan masuk ke bilik kecilnya dan terus berbaring di tilam kabu nipis yang bersarung kain bercorak kotak-kotak hijau. menyuap nasi malah memicit kaki saya ketika tidur. Bengang! kau nak ambik la.Bekas aku tu. tiba-tiba sahaja hari ini dia menawarkan diri untuk menjadi teman lelakiku. Marisa dan beberapa rakannya yang lain turut sama berpesta dengan kekecewaan aku. Hanya mata yang tidak berkelip memerhati. Macam manalah dia mahu mengubah penampilan Elina di hadapannya walaupun untuk sekali saja. Best apa orang bagi hadiah mahal. aku buka je beg kertas tu.

    コメント by Air Jordans 22(XXII) — 2015/2/3 火曜日 @ 14:57:02

  28. Hakim,Perasaan gusar dan bimbang masih lagi bersarang dalam jiwa Hakim. aku mahu cuba yang terbaik.Katu tiga. Dua bulan berlalu, nak berlaku adil tak tahu pula. Jangan tinggalkan aku. Yela, Aku masuk ke bilik dan melihat Kent menunggu aku. mane baby kakak!” jatuh airmata ke bumisedihnya hati aku “kakak mengucap banyak-banyak baby kakak selamat kembar lagi sorang perempuan dan seorang lagi lelaki cuma” kata-kata ibu hanya sampai di situ Ibu tunduk dan hanya air mata mengalir di pipi ibu Aku rasa ada sesuatu yang aku telah kehilangan adakah papa ” ibu suami kakak mane bu mana Kakak nak tunjukkan baby ni pada dia ni hadiah akak pada dia buibu mane suami kakak” ibu mengucap banyak kali dan meluahkannya ” Kakak Kent dah tiada Allah lebih sayangkan dianak Doktor tak dapat selamatkan arwah kerana pendarahan dalam kepala yang amat teruk dan darah arwah susah nak dapat ibu harap kakak kuat demi anak-anak kakak” ibu memelukku Papa nape papa tinggalkan mama kenapa terlalu awal papa pergi tinggalkan mama Ya Allahterlalu cepat kebahagiaan aku Engkau meragutnya dengan begitu pantas tanpa sempat aku memohon ampun pada arwah Aku menangis airmata darah sekalipun papa takkan kembali lagi datang jururawat kepadaku” Kakak ini pesanan terakhir daripada arwah yang sempat saya coretkan daripada arwah Aku membuka lipatan surat itu Sayang mamaAndai papa pergi dahulu bukan bererti papa tak sayang papa sayangkan mama sepenuh hati papa Papa minta maaf tak dapat bersama dengan mama Tak dapat melihat anak-anak papa Tapi papa tetap doakan mama agar mama kuat tanpa papa Anggaplah ini suratannyadidiklah anak-anak kita menjadi anak yang soleh dan solehah maafkan papa sayangHanya sampai di situ coretan arwah pada aku Itulah ketabahanku dari papa Akan mama didik anak-anak kita supaya menjadi anak soleh dan solehah Ibu datang kepadaku dan hanya airmata membelah kesepian di malam itu Dr Ahmad Firdaus Kamil telah kembali ke rahmatullah??seseorang yang menyayangi aku sepenuh hatiKini genap 7 tahun arwah kembali ke rahmatullah dan anakku Mohd Hazriq Huzaimi dan Nur Farah Aqilah Najwa telah ku didik seadanya Papa anak kita dah besar yang lelaki saling tak tumpah macam papa ” Mama kenapa papa adik ada dalam tanahdia tak sudi ke tengok adik lagi kata anakku Hazriq ” Bukan sayang papa nak tengok cuma papa jauh je dari kita papa sayangkan anak-anak mamamari sedekahkan alfatihah pada papa” Ya Allahtabahkanlah hatiku untuk menerima segala ujian dan dugaan dariMu Papa mama akan tabahkan hati ini demi anak-anak kita Mama akan teruskan kehidupan ini bersama anak-anak Semoga papa di tempatkan di golongan yang beriman Amin

    コメント by Nike Lunar Hyperdunk Low — 2015/2/3 火曜日 @ 15:02:24

  29. Kalau, Apa yang pasti, Tetapi, Aris hanya memerhatikan Zam sebelum dia menegurnya. Tapi dia betul-betul setuju ke?“Kenapa Arina dengan dia mak? Kisah hidup blogger yang bergelar Ryou tamat di situ. I miss you, I can wait until the rain stop. Aku dah lambat ni.Cinta ini dipanggil ‘cinta monyet’ kerana perangai sang pencinta biasanya belum matang dan sering berlaku pertelingkahan. Malangnya kau pula semakin jauh.Aku tengok relaks je dia.Antara penyeludup dadah,Saya tak kisah.kereta mewah.bengang. eh tu kan nama aku. Kesian Min terganggu nak tidur.

    コメント by Nike Air Max 95 — 2015/2/3 火曜日 @ 15:03:55

  30. Abang yang selama ini dianggap jahat,Ya,” Ma?? Air mataku merembes keluar.aku dah bagi macam-macam calon kat ko tau tapi ko yang taknak.***Hari itu merupakan hari pernikahan Lisa dengan jejaka pilihan keluarganya. Hmm,sy tak boleh layan sesiapa yg tak dikenali ~RaudhahKertas itu dicampakkan kembali kepada pemiliknya. Muak! Baik benar budi pekerti anak muda itu.

    コメント by Chaussures Nike Air Max Classic BW — 2015/2/3 火曜日 @ 15:04:15

  31. pasti mahal harganya.”soalnya lagi.” soal buah hatiku.”“Siapa ni? hanya aku. Ari hanya menggelengkan kepalanya lalu bangun dan meninggalkan aku sendirian. Dirasuk oleh ketegasan peribadi milik seraut wajah yang sedang mentertawakannya itu. Fikirannya terasa kontang. senyap-senyap je la.” Satu lagi rahsia hidupku terungkai.

    コメント by Nike Air Max Wright — 2015/2/3 火曜日 @ 15:07:49

  32. Tak habis-habis nak kenakan dia. Shahir keluar ke kedai mamak.Kau?Dah ade girlfriendBaju kau”“Aku dah ader girlfriend. “Hai Sya. .” Ria menyampai pesan. Dia akan kembali ke tempat asalnya, “Ceyhz…aku memang nak blah pun. tu la nak mengata orang tengok kaki la. Tambahan pula aku kini berbadan dua dan kegembiraan kami telah pun berganda.

    コメント by Nike Air Jordan 4 — 2015/2/3 火曜日 @ 15:09:17

  33. Aku percaya emak pasti akan memaafkan aku jua. Hatiku lirih. Dah tiada tempat lain, Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya”. dia tu saudara jauh kami.Annisa?? Nurasyikin,+ “Tadi Nia ade bagitahu saya yang awak nak meseg saya malam ni. Tak cakap pun kat aku yang ko dah ade boyfriend. Terdengar tawanya meletus. Dia tidak menyangka rumah tangga yang di bina lebih 18 tahun berakhir dengan perceraian.

    コメント by Nike Free 5.0 V4 Femmes — 2015/2/3 火曜日 @ 15:10:07

  34. Vor dem Üben Reiten ein Mini-Bike, sollten Sie sicherstellen, dass Sie das Tragen Fangvorrichtung sind.

    コメント by nike air max classic bw — 2015/4/16 木曜日 @ 1:21:00

  35. Mas a defici锚ncia de prote铆na n茫o est谩 presente apenas entre crian莽as em pa铆ses pobres.
    air max feminino [url=http://www.dafitisportsbr3.cc]air max feminino[/url]

    コメント by air max feminino — 2015/4/17 金曜日 @ 7:53:41

  36. Na verdade, esta 谩rvore cresce apenas nesta regi茫o do mundo, em um tri芒ngulo entre Agadir, Essaouira e Taroudant.
    tênis vans verde [url=http://www.hotfeetbr3.cc]tênis vans verde[/url]

    コメント by tênis vans verde — 2015/4/17 金曜日 @ 7:55:42

  37. As receitas da Starbucks em segredo permanecer apenas isso; eles est茫o nas m茫os dos chef玫es cabe莽a no Starbucks sozinho e que 茅 exatamente como os executivos da empresa teria.
    chuteiras nike

    コメント by chuteiras nike — 2015/4/18 土曜日 @ 3:52:39

  38. O dispositivo visa melhorar significativamente a experi锚ncia de pacientes ortop茅dicos ou aqueles que sofrem de outras doen莽as cr么nicas.
    bolsa michael kors

    コメント by bolsa michael kors — 2015/4/18 土曜日 @ 3:53:00

  39. Talvez voc锚 esteja apenas fazendo algumas compras janela casual, e voc锚 manteve o seu telefone com voc锚 e deixou o Bluetooth no modo vis铆vel.
    chuteiras de futsal

    コメント by chuteiras de futsal — 2015/4/18 土曜日 @ 3:53:20

  40. Ch谩 Pouchong 茅 ligeiramente oxidado e principalmente produzida no Pinglin Township perto de Taipei, Taiwan.
    chuteiras adidas

    コメント by chuteiras adidas — 2015/4/18 土曜日 @ 3:53:57

  41. にゃにゃん.と » 目指す物
    arwppbxsxsp
    rwppbxsxsp http://www.g8nu3c2b5vkitd9696×0e66091q3qd1ms.org/
    [url=http://www.g8nu3c2b5vkitd9696x0e66091q3qd1ms.org/]urwppbxsxsp[/url]

    コメント by rwppbxsxsp — 2015/9/2 水曜日 @ 2:50:40

  42. テーブル 分割 幅

    コメント by テーブル 分割 幅 — 2015/9/2 水曜日 @ 5:10:11

  43. カルティエ パシャ eta

    コメント by カルティエ パシャ eta — 2015/9/2 水曜日 @ 17:05:30

  44. bermas 人気 youtube

    コメント by bermas 人気 youtube — 2015/9/4 金曜日 @ 14:08:56

  45. オリス パワーリザーブ 中古

    コメント by オリス カタログ led — 2015/9/5 土曜日 @ 15:52:31

  46. iwc ビッグパイロット

    コメント by indesit lavatrice iwc 61251 eco opinioni — 2015/9/6 日曜日 @ 9:59:39

  47. ルブタン アイホンカバー

    コメント by ルブタン 靴中のマーク — 2015/9/8 火曜日 @ 18:23:37

  48. マイケルコース プレゼント iphone
    マーク ジェイコブス 女の子柄 トート
    ゴローズ プレーン
    バリー ボンズ 評価
    オリエント スタイリッシュ スマート decora
    ハミルトン 0101 大阪

    コメント by ハミルトン 正規 大阪 — 2015/9/9 水曜日 @ 0:15:09

  49. ガガミラノ 時計 時間の合わせ方
    オロビアンコ londra tank
    ブルガリ スポーツ真贋含め
    ボッテガ 財布 qoo10
    ジバンシー ロゴ 意味
    タイヤ 保管方法

    コメント by タイヤ rrc プロトコル — 2015/9/9 水曜日 @ 0:31:10

  50. ブランドコピー激安、ブランドコピー時計、ブランドコピー品当店のスーパーコピー商品は他店よりも質が高く、金額も安くなっております。ご購入する度、ご安心とご満足の届けることを旨にしておりますコピーブルガリ時計,コピーフランクミュラー時計,コピーシャネル時計,
    chanel スーパーコピー 服

    コメント by chanel スーパーコピー 服 — 2016/6/5 日曜日 @ 10:13:46

  51. hoverboard uk issues

    コメント by hoverboard uk pink — 2016/7/5 火曜日 @ 9:30:10

  52. hoverboard company stock

    コメント by hoverboard company stock — 2016/7/5 火曜日 @ 11:40:19

  53. hoverboard charger doesnt work

    コメント by hoverboard charger doesnt work — 2016/7/5 火曜日 @ 12:24:38

  54. hoverboard charger ebay

    コメント by hoverboard charger ebay — 2016/7/5 火曜日 @ 14:09:27

  55. hoverboard not working properly error

    コメント by hoverboard not working on one side — 2016/7/5 火曜日 @ 16:11:24

  56. hoverboard nz buy sell

    コメント by hoverboard nz buy sell — 2016/7/5 火曜日 @ 16:46:36

  57. hoverboard new law nj

    コメント by hoverboard new law january 1st year — 2016/7/5 火曜日 @ 18:12:22

  58. hoverboard battery 36v

    コメント by hoverboard battery 36v — 2016/7/5 火曜日 @ 18:32:20

  59. hoverboard modells

    コメント by hoverboard modells — 2016/7/5 火曜日 @ 20:49:30

  60. 娑叉櫠銇屽壊銈屻仸銇勩伨銇欍亴銆佹甯搞伀璧峰嫊銇椼伨銇欍€備粯灞炲搧銈勭绛夈仚銇广仸銇傘倞銇俱仚銆傛熁瀹氥仹銇嶃伨銇欍亱锛?
    Custom Picture Puzzles

    コメント by Custom Picture Puzzles — 2016/7/7 木曜日 @ 7:38:02

  61. 銇撱倱銇仭銇紒绉併伄鍚嶅墠銇儊銉с兗銉炽偡銉糃ampellone銇ㄧ銇疕ellier 銆併偄銉°儶銈嚭韬€傜銇嚜鍕曘儩銉笺兂銈兗銈儵銉炽儔銇枹銇欍倠銈︺偋銉栥偟銈ゃ儓銈掓寔銇c仸銇勩倠銆傜銇亗銇仧銇儢銉偘銇嚜鍕曘儩銉笺兂銇紩鐢ㄣ伀銇ゃ亜銇︺伄绉併伄銉栥儹銈般亱銈夈伄銉兂銈倰閰嶇疆銇椼伨銇欍€?
    Custom Photo Puzzles

    コメント by Custom Photo Puzzles — 2016/7/7 木曜日 @ 9:35:58

  62. 为加快落实协议中的合作项目,增设6个海洋环境监测站,并通过数据处理转换后转化为可识别的电信号,大连市卫生监督部门从今年起引进了空气质量在线监测系统,经过在网上查找资料、自己实际对比,不是没有,我们精益求精。明确下达2015年全国新增光伏电站建设规模17800兆瓦。则全年的总需求量将达3万~5万台,在李伟摊位前。

    コメント by 木材进口批文 — 2016/8/25 木曜日 @ 13:21:17

  63. 高級品☆┃時計┃バッグ┃財 布┃その他┃◆★ 誠実★信用★顧客は至上●在庫情報随時更新!品質がよい 価格が低い 実物写真 品質を重視 100%品質保証 100%満足保障 信用第一 ★人気最新品┃特恵中┃☆腕時計、バッグ、財布、ベルト、アクセサリー、小物☆★当店商品送料無料日本全国!休業日: 365天受付年中無休
    ルイ ヴィトン 財布

    コメント by ルイ ヴィトン 財布 — 2017/2/24 金曜日 @ 11:38:55

  64. 激安なヴィトンコピー通販店
    品質が秀逸で値段が激安なヴィトンコピー通販店
    海外安心と信頼のルイ・ヴィトンコピー
    業内最高レベルのブランドコピーブランド
    正規品と同等品質の超人気などの商品や情報が満載!
    品質が秀逸&H44値段が激安!
    今、いろいろルイ・ヴィトン コピー2017春夏新品が続々登場します。
    爆安SALEも開催.。

    コメント by シャネルバッグ 激安 — 2017/6/22 木曜日 @ 16:20:53

このコメント欄の RSS フィード トラックバック URL

コメントをどうぞ

40 queries. HTML convert time: 0.635 sec. Powered by WordPress 2.8